lördag 15 november 2008

3 omgångar avklarade

och 6 av 6 möjliga poäng, ser bra ut byn....

Mitt bloggande har som jag trodde inte vart så jäkla intensivt, vill heller inte skriva om matcher jag inte sett (vänersborg)

Nu till gårdagen!
Stort tack till de alltid så trevliga och alltid så välkomna Västra Sidan supporters! ses på bullit i februari!

vill också tacka IK Sirius för att det är ett lag som vill spela bandy trots att man är underlägsna i matcherna mot byn, både i år och förra året likaså. ingen grisbandy här inte, även om det förekom lite brottningar så spelar inte sirius med hela laget i eget straffområde som många andra lag byn varit överlägsna de senaste åren, tack för det. ja till och med VSK spelade grisbandy i den sista semin i fjol och hur gick det?

Man kan till exempel kolla in hörn statestiken mot sirius igår 8-4 till byn i hörnor, bara i andra halvlek mot vsk i den där semin har jag för mig byn hade typ 15-18 hörnor eller nått sånt???? visst nya regeln har minskat lite på hörnorna men denna statestik håller ändå, till alla som kallar oss för hörnbyn, fortsätt gärna med det så länge ni lägger upp det för oss fortsätter vi gärna dundra in hörnorna på er :=)

I morgon bär det av med en bondbuss till söderhamn för match mot Broberg, ska bli skoj att kika på loppan edling och popa igen, popa som för övrigt i morgon skall få mottaga priset som årets spelare 07/08 framröstad av Red Farmers medlemmar

Men nu ser jag fram emot februari 09, först Västra Sidan på borta match (borta pub) och sen den 22:a AC/DC i Globen "for those about to rock, we salute you"

Inga kommentarer: