måndag 17 november 2008

Läckert Christian

Fräänt vilket sätt det lossande för Mickelsson på, 5 mål 2 assist när byn vann över broberg på blåsåsen (Hällåsen) med 8-3, tror jag vart på Hällåsen minst 1 gång per är i de senaste 15 åren i alla fall, samma väder varje gång, snålblåst och svinkallt, Broberg förtjänar en hall. bygg nu.

Mickel hade sagolikt drag under rören igår, låg bakom mycket och som sagt var så levererade han, saiks murren gjorde 6 på gripen i en match som slutade 12-0, och fick såklart stora rubriker, kan han visst få, men 5+2 mot broberg i en match som slutar 8-3 är bra mycket större i alla fall.

Har sagt det förr och säger det igen, tur man inte hade tillräckligt med talang för att spela själv, jag hade nog fått livstid efter att ta emot sånt som en del får ta emot på en bandyplan, speciellt av några mindre vetande fegisar i bur. OTROLIGT bra gjort av de som blev drabbade på plan att inte tappa fattningen, det hade jag gjort.........................

Örebro hemma på onsdag och vsk borta på fredag som jag tyvärr missar, örebro ska jag se, hoppas supporterklubben svampen kommer på besök

När mickel hostar är han bra



mickel hostar jämt...................

Inga kommentarer: